dimecres, 21 d’abril del 2010

2ª i 3ª SESSIONS

Després de barallar-nos amb la comunitat pel tema de les invitacions, ja tinc tots els alumnes agregats.
En la primera activitat que havien de fer, buscar-se i escriure's, em resultava molt difícil controlar-lo a classe, així que per comprovar que tots ho havien fet, he creat un full de càlcul, on vaig col·locar si havien fet la seva aportació o no. La podeu veure clicant aquí.

Els hi vaig escriure tot el que havien de fer, perquè ho tinguessin durant els dos dies de la setmana. Els hi vaig explicar, i vaig resoldre els dubtes que tinguessin. Podeu veure les activitats (en anglès) sota

Problemes que van sorgir: que si tenim algun problema tècnic, l'alumne que ho té, necessita tota la meva atenció. Si són dos, un no està fent res, esperant que jo vingui.
L'ús dels traductors, tot i haver dit que no es podien fer servir, és bastant massiu, i no entenen per què els hi faig repetir quan ja gairebé han acabat el text.
També els hi he fet repetir si sospito que l'escrit no és original seu. A més, la seva única font d'informació en la majoria de casos és la wikipedia, amb la qual cosa és bastant fàcil adonar-se'n.
El twitter els ha encantat. I per tal d'avançar feina, l'últim dia els vaig haver de prohibir obrir el twitter fins que no comencessin la segona activitat, ja que llavors només es dedicaven a escriure missatges entre ells, i no avançavem.
Com que l'aula on estem és molt gran, crec que m'hauré de posar els patins, per poder anar supervisant la feina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada